2013. március 22., péntek

K filmek

Vannak olyan filmek amik egyszerűen beleégnek az ember agyába. Kitörölhetetlenül ott motoszkál a fejemben néhány jelenet. 11 évesen láttam a K1 - film a prostitúcióról című filmet a Csillag moziban. A napközis tábor ahova jártam rendszeresen vittek vetítésekre. Gondolom a K1-et az egyik tanár akarhatta megnézni, de miután még nem volt korhatár besorolás a filmeken, velünk együtt nézte. Most nem ragadnám ki az ominózus jelenetet, legyen elég annyi, hogy mély nyomot hagyott bennem. Nemrég felfedeztem a YouTube-on, hogy valaki feltöltötte mindkét részt, így megnéztem. Most már persze más szemmel néztem és nem is értem, hogy engedhették, hogy 9-11 éves gyerekek ezt nézzék. Felnőtt szemmel és némi filmes tanulmánnyal a hátam mögött azt kell, hogy mondjam eszméletlen jó film. Mind a két része. A K1 és a K2 is.

K1 - Film a prostituáltakról
K2 - Az éjszakai lányok

Különösen érdemes elolvasni a filmek alatti kommenteket. Engem nagyon érdekelt, hogy vajon mi történhetett azóta a filmek szereplőivel. A hozzászólásokból pedig arra a következtetésre jutottam, hogy ezzel még sokan mások is így vannak. Annyit azért hozzátennék, hogy a filmek rendezője Dobry György amúgy is a szívem csücske a Szerelem első vérig és a Szerelem második vérig filmek miatt (a harmadik részről inkább ne essen szó). Szóval a szereplők sorsa nagyon érdekel, ezért is vagyok oly hálás az RTL Klubnak, hogy a XI. században beszéltek a filmekről. Valószínűnek tartom, hogy valaki a szerkesztők közül szintén belefutott a Youtube-on és hirtelen eszébe jutott milyen jó kis téma lenne ebből. És tényleg. Elég sok háttér infót mondanak el a forgatásról, a prostikról és úgy általában a Rákóczi térről. Nagyon-nagyon érdekes volt.

A K filmekről a XXI. Században



folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése